Cadillackatta

Alla inlägg under september 2012

Av Katarina Gabrielsdotter Håkansson - 17 september 2012 17:31

Välkommen säger jag bara ..

Livets nycker å svängar drabbar oss alla oavsett vad vi tycker om det..

Nu har jag gjort en nyck med livet   

dax att förverkliga drömmarna .. live my life as i want it 

Har stakat ut vägen mot ett liv i USA ..

Ska fan i det bara lyckas .. thats it ..

Har levt med panikångest å allmän ångest i hela mitt liv .. aktat mej för svåra å smärtsamma beslut .

Gömt mej bakom min mur å bara inte vågat .

Men nu ska jag vinna

Så jag säger bara kom an livet , utmana mej ... för nu e jag bered   


Av Katarina Gabrielsdotter Håkansson - 10 september 2012 20:27

  balans måste vara enkel att finna i denna miljö .. eller  ??

Av Katarina Gabrielsdotter Håkansson - 10 september 2012 19:09

Tänker ju på allt möjligt ..

Blir så när man har mycket tid för sej själv ..

Balans å Harmoni .. hmm .. hur många har det i sina liv??

menar inte ett förhållande som det gått slentrian i ..

Hur många har en inre balans med sej själv och känner en skön harmoni ??

Jag försöker nu med stora steg förändra livet , vill så gärna hitta just det där ..

Träffade en buddistmunk ..  Han var så otroligt lugn .

Hoppas att om jag bara kommer i fas med mej själv så kan jag kanske lära mej att Älska en annan människa på rätt sätt..

Att lita på mina känslor och inte alltid låta tvivel styra mej .

Ett lugnare stressfritt tempo nere i spanien kanske kan leda mej en bit på vägen ..

Har tänkt att skriva en bok .. men vet inte hur man gör eller om vad den ska handla .

Kanske kan jag få några tips här utav bloggläsarna    

hejsvejs ...KATTA  


Av Katarina Gabrielsdotter Håkansson - 10 september 2012 18:54

   hej igen Bloggen ..

Har ju rent glömt bort att jag skulle bli en mästerbloggare ..

Känns som att jag misslyckas totalt ..

Får ta ett nytt tag nu ..

Flyttar ju till spanien om några veckor


Undrar om nån läser min blogg igentligen ..

  

Presentation


livet är en gåta och den behöver undersökas

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

bilder

   resa

 

Ovido - Quiz & Flashcards