Cadillackatta

Alla inlägg under maj 2012

Undrar hur många som läser det man bloggar .. Det vet man ju inte om ingen lämnar avtryck efter sej ..

Kanske e det så många som skriver om sina liv att ingen orkar läsa om dom..

kanske kan man dela med sej utav livet så att andra blir berörda .. men att bara blogga när man mår dåligt gör nog ingen glad.

Själv tycker jag att livet är en berg å dal bana mest hela tiden .. från höga höjder till platt fall ..

Bara att stå ut medans man läker så man kan kuta runt igen .

Så jag säger väl HEJ HELA VÄRLDEN  !!  Läser nån min blogg ???

  

Nu är det bestämt .. resan till USA ska fan bli av i höst/vinter ... nu är det färdig väntat .. Livet blir väl ändå inte bättre än så här i sverige. Funderar på att emigrera .. JEPP detta måste kollas upp mycket noga.

Kan ju bli svårt i ett helt nytt land , men skam den som ger sej   

Det här med att blogga e nåt helt nytt för mej .. men har massor av grejer som jag behöver skriva av mej .. så jag ska nog bli bra på detta oxå ..  

Det här med att blogga e nåt helt nytt för mej .. men har massor av grejer som jag behöver skriva av mej .. så jag ska nog bli bra på detta oxå ..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


livet är en gåta och den behöver undersökas

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

bilder

   resa

 

Ovido - Quiz & Flashcards